Известие

Collapse
No announcement yet.

Не иска да пали!!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Моят съвет е да локализираш проблема,сиреч се опиташ да разбереш дали проблема е в подаването на искра,впръскването или нещо др.( )
    За целта пробвай да извадиш всяка свещ по отделно и като я дадеш на маса(само да не направиш късо )някой да завърти на стартера.Ако до някой цилиндър не достига искра ,това ще ти покаже кой.
    Не се сещам за мн добър начин да провериш бенз дали ти качва но като цяло ако помпата е здрава докато върти някои на стартера можеш да полегнеш в багажника и да слушаш дали помпата включва(ама тя пак може да не качва.)
    Др. вариант е на компютър да я качиш.
    пробвай и кажи какво е станало
    145 1.6 няма я вече

    Comment


    • #17
      тя върти и това означава че на стартера имаш захранване, ама дали имаш и на ЕКУ-то,свещите и бензиновата помпа е друг въпрос. мирише ли на бензин двигателя. може просто да си я задавил.
      точка

      Comment


      • #18
        Това със свещите го пробваш всичко е ОК.
        За бензиновата помпа не съм пробвал но днес ще го пробвам.
        "Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже!!!"


        Моята Каляска || Alfa Romeo 145 1,4i BOXER

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          тя върти и това означава че на стартера имаш захранване, ама дали имаш и на ЕКУ-то,свещите и бензиновата помпа е друг въпрос. мирише ли на бензин двигателя. може просто да си я задавил.
          На безиноватаа помпа ,свещите има захранване даве и бензиновата помпа работи.

          дали може да е от бубините в който влизат кабелите на све
          щите,защото една изглевда омаслена а другата суха
          "Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже!!!"


          Моята Каляска || Alfa Romeo 145 1,4i BOXER

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Nobody Покажи съобщение
            На безиноватаа помпа ,свещите има захранване даве и бензиновата помпа работи.

            дали може да е от бубините в който влизат кабелите на све
            щите,защото една изглевда омаслена а другата суха
            Аз имах подобен проблем навремето с моя боксер,и се оказа окислена букса на бубината.На самата бубина има един голям куплунг,свали го и разгледай за окис,влага и т.н.
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #21
              Благодаря ти ще погледна и ще пиша какво е станало
              "Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже!!!"


              Моята Каляска || Alfa Romeo 145 1,4i BOXER

              Comment


              • #22
                Не е от бубината

                Някой да има други идеи?
                "Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже!!!"


                Моята Каляска || Alfa Romeo 145 1,4i BOXER

                Comment


                • #23
                  При мен се оказа вода в бензина и то много.
                  Добре че един приятел който има автосервиз дойде да погледне, откачи маркуча който ходи към дюзите, сложи го в едно шише и като завъртях на стартер оттам потече нещо кат боза.

                  После се маха бенз. помпа, източи се целият бенз. , резервоара се избърса с парцали... Нов бензин от сигурна бензиностанция и се оправи. Карал съм на дъжд след това, не е имало проблеми.
                  Е и не ходя да зареждам на бензиностанциата на която зареждах преди.
                  145 1.6TS '97

                  Comment


                  • #24
                    Сега отварям пак темата отново и виждам,че още има проблеми.Осново причините са две:ток или бензин.Това,че помпата работи,не означава,че се подава бензин .Може помпата да се е скапала,Филтъра да се е задръстил или замръзнал,ако има вода в него или да нямаш напрежение на дюзите.За това,отвърти маркуча,който идва от помпата,дай на контакт и ще видиш дали е от там.Ако има бензин,отиваме по токовете.Отвиваш всички свещи и пак и поставяш кабелите.Взимаш една,желателно е медна, тел и я навиваш с по една-две навивки около всяка свещ на резбите им и свободния край го даваш на маса.Идеята е да са замасени корпусите им много добре.В противен случай по старата система да пробваш свещите е много вероятно да изгориш или бобините или направо комутатора в компютъра.Даваш на старт и ще провериш и запалването.Ако всичко,изброено до тука е наред,остава само едно нещо,което се случва доста често зимата.Замръзнало гърне.Бушона,за който говорех се намира до самото реле.Не е зле да се проверят и релетата.Компа също може да прави номера.При мене не поема датчика за температура на въздуха.Карам без него.Друга идея,която ми идва е да откачиш датчиците за температура и за въздуха и водата и ламбдата и да побваш така.после по метода на елеминирането да видиш да не ти прави номера някой от тях.И бъди внимателен и не бързай!Винаги може да е някоя дребна простотия!Успех!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Сега отварям пак темата отново и виждам,че още има проблеми.Осново причините са две:ток или бензин.Това,че помпата работи,не означава,че се подава бензин .Може помпата да се е скапала,Филтъра да се е задръстил или замръзнал,ако има вода в него или да нямаш напрежение на дюзите.За това,отвърти маркуча,който идва от помпата,дай на контакт и ще видиш дали е от там.Ако има бензин,отиваме по токовете.Отвиваш всички свещи и пак и поставяш кабелите.Взимаш една,желателно е медна, тел и я навиваш с по една-две навивки около всяка свещ на резбите им и свободния край го даваш на маса.Идеята е да са замасени корпусите им много добре.В противен случай по старата система да пробваш свещите е много вероятно да изгориш или бобините или направо комутатора в компютъра.Даваш на старт и ще провериш и запалването.Ако всичко,изброено до тука е наред,остава само едно нещо,което се случва доста често зимата.Замръзнало гърне.Бушона,за който говорех се намира до самото реле.Не е зле да се проверят и релетата.Компа също може да прави номера.При мене не поема датчика за температура на въздуха.Карам без него.Друга идея,която ми идва е да откачиш датчиците за температура и за въздуха и водата и ламбдата и да побваш така.после по метода на елеминирането да видиш да не ти прави номера някой от тях.И бъди внимателен и не бързай!Винаги може да е някоя дребна простотия!Успех!
                      Здравей мерси за отговора
                      Бензиновата помпа я пробвах по следния начин:Откачих маркуча който отива към фитъра дадох на контакт и капачката на резервоара се напални с безин.За бушона който казваш го гледах голям син 60А и е здрав.
                      за бензиновия филтър си помислих и аз че може да се е задръстил но съм го сменил преди няма и 5000км.
                      Ще пробвам и нещата който си ми избройл особено това с филтъра.
                      И аз си мисля че е някоя дребна простотия ,защото пали и веднага гасне,което ме навежда на мисълта че не и стига бензин.
                      "Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже!!!"


                      Моята Каляска || Alfa Romeo 145 1,4i BOXER

                      Comment


                      • #26
                        Виж и филтъра.но ако пали и веднага гасне е по-вероятно да е запушен ауспух.В тоя студ няма да си първия.Бушона не е тоя,но няма значение.Щом работи помпата и запалването-здрав е!
                        Last edited by mordohy; d.m.y г., 10:26.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #27
                          Ок по късно ще прегледам филтъра ,гърнето и релетата.

                          Само един въпрос как да го оправя това гърне,ако е запушено
                          "Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже!!!"


                          Моята Каляска || Alfa Romeo 145 1,4i BOXER

                          Comment


                          • #28
                            Или е замръзнало,а за това знаеш как се оправя или се е разложил катализаора и го е запушил.И при двата случая е най-лесно и бързо да свалиш тръбите и да пробваш дали е от там проблема.
                            Имаш и ЛС
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #29
                              Оказа се че не е и от филтъра.Бензин тече на богато.Гърнето не е замръзнало също духа през него когато се опитвам да я паля не остана какво да се гледа вече освен може би релетата и имобилаизера.

                              Някой да има представа как да проверя имобилаизера?

                              Или някой направо да каже телефон на човек който може да дойде на място да и направи диагностика и да каже какво и е ?

                              И като за последно ще добавя че я карамс резервния ключ ако това има значение
                              Last edited by Nobody; d.m.y г., 14:54.
                              "Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже!!!"


                              Моята Каляска || Alfa Romeo 145 1,4i BOXER

                              Comment


                              • #30
                                Щом пали за момент не е имобилайзера. Ако е от него, ще ти свети постоянно жълтия ключ на таблото и няма да пали
                                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                                Comment

                                Working...
                                X